№ п/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Інформаційно-профілактичні заходи
|
1
|
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції
|
Батьки здобувачів освіти
|
Жовтень
|
Директор школи
Сисенко А.Д.
|
2
|
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »
|
МО класних керівників
|
Жовтень
|
Заступник директора з ВР
Стрілець Т.П.
|
3
|
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»
|
Педагогіч-
ний колектив
|
Жовтень
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
4
|
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
|
1 – 11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
5
|
Контроль стану попередження випадків булінгу
|
Нарада при директорі
|
Квітень
|
Директор
Сисенко А.Д
|
6
|
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив
|
Березень
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
7
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
|
Педагогічний колектив
|
Упродовж року
|
Заступник директора з ВР
Стрілець Т.П.
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
1
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
1-4
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
3
|
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класні керівники, учителі літератури, історії
|
4
|
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»
|
1-11
|
Грудень
|
Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи
|
Психологічний супровід
|
Діагностичний етап
|
1
|
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
- діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
|
Усі категорії учасників освітнього процесу
|
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники,
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
2
|
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах
|
|
Вересень
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
3
|
Діагностика стану психологічного клімату класу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
4
|
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
5
|
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
6
|
Профілактично-просвітницька, корекційно - розвивальна робота з учасниками освітнього процесу
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
Робота з батьками
|
1
|
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
1-11
|
Упродовж року
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
3
|
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»
|
За запитом
|
Січень – Лютий
|
Практичний психолог Васильченко Ю.А.
|
4
|
Інформаційна робота через інтернет-сторінки
|
|
Упродовж року
|
Заступник директора з ВР
Стрілець Т.П.
|